21. tammikuuta 2012

Tylsä teksi/elvytyspostaus : D

Ensiksikin, kiitos jälleen kasvaneelle lukijamäärälleni durr <3
Sitten, olen pahoillani taas että päivityksestäni on aikaa D: Mutta yritin välttää viimeiseen asti tekstipostausta... Epäonnistuin.
Mutta haluan parastanne lukijat, enkä halua että petytte kun kestää niin kauan postauksissa jne.
Kolmanneksi vielä, minulla on ongelma. Blogini alkaa valittaa että kuva-galleriani on täynnä, ja parista vanhimmasta kuvasta olen jo luopunutkin, mutta pian saatte heittää hyvästit muutenkin vanhempien postausten kuville D: Niin harmillista kuin se onkin.
No mutta seuraavaksi, minä.
Minulle kuuluu vallan mainiota, hyvää uutta vuotta muuten kaikille btw, toivottavasti teidänkin vuotenne ovat alkaneet yhtä loistavasti. n___n Kävin tänään matkamessuilla ja leivoin juustokakkua, loistopäivä siis. Onhan tässä jo kaikenlaista sattunutkin, mutta vuosi on alkanut kaikin puolin hyvin. 

Nyt voisin jakaa teille vähän nukkesuunnitelmiani. Eli ensiksikin, avaan teille oven nukkeajatuksiini, raotan ihan vähän vain. 
Aion tosiaan taas aloittaa tarinoinnin. Ensiksi pitäisi saada teille muutama täyte-tarina, kuten vaikka Yukian ruumiin herättäminen ja se, miten kaikki ovat sopeutuneet porukkaan Elin lähdettyä. Malon pitäisi saada mukaan kuvioihin vielä Yukin jälkeen ja päivittää se mitä kaikille on sattunut. Kunhan olen saanut noita kuvia poistettua.
Saapuvista nukeista taas, piakkoin tilaan tänne hahmon johon olen itse pohjimmiltani rakastunut, Luciferin. Tai ystävien kesken kyllä Lucyn, mutta siitä ei puhuta. >D Kuten jotkut foorulaiset saattavat muistaa, kyseessä on taeyang Nosferatu, ja hänestä tulee pahatapainen blondi herrasmies. Ja kyllä, tässä vaiheessa naislukijoiden kannattaisi kiljua, muttei siitäkään sen enenpää.... Juu.
Viimeiseksi nukekseni jää (toivottavasti) 13. hahmoni, Isul, jonka aion customoida kokonaan. Malli on se jonka löydän halvimapna. : D Häntä en ole vielä niin suunnitelut, muutakuin että todennäköisesti silmät ovat akryylit ja nimi on Raven Death. Kuinka piristävää.
Sellaista, olen pahoillani kun en ole ollut aktiivinen blogini kanssa D: Muttakun on ollut paljon kokeita ja kaverijuttuja niin on nukkeilu tammikuun osalta ollut vähäistä. Uskon innon kyllä tästä nousevan :3 Ja hehkutetaan nyt, että datis-ajan vähennyksellä olen saanut myös tuloksia, jakso todistuksen keskiarvo oli 9. >)) Lukuaineista keskiarvo on 9.3, mutta 7 liikunnasta ei tehnyt sille hyvää. D: Kympit taas tulivat musiikista, kuviksesta, ruotsista ja historiasta. Ja teitä varmana kiinnostaa : DD

*Puheenaiheenvaihdos jälleen*
Bjd nimittäin. Minun on pakko___saada___tänne____hartsia. Muttakun Tomusokeri ei suostu vielä ostamaan ja mun pitää jostain kumman syystä odottaa häntä ;A; yhyhyy....
Toisaalta voihan olla etten ole vielä kypsä hartsin ostoon, ja jos kerran aion tyytyä vain yhteen niin senhän on sitten oltava täydellinen. Muttakun on mennyt jo kaksi täydellistä limitediä sivu suun ja siksi itken vää. ;___; No joo... 
Päädyin muuten sittenkin hommaamaan SDn. En tiedä, 40cm tuntui liian lyhyeltä joten ehkä 60cm riittää. Firmasta minulla ei ole tietoa, mutta vahvoilla on tällä hetkellä Dream of doll, Dollmore ja souldoll. Lutsin MSDtä rakastin, mutta jos nyt kerran vähän pidemmän hankin niin.... Kissa palleroisen voisin tosin ehkä joskus ostaa lutsilta rakkaalle kaveriksi. :3 Olen päättänyt toistaiseksi vain vähän vaate-tyylistä ja luonteesta ja siitä, että silmät ovat pinkin tai lilan sävyiset, mutta kyllä se täydellinen hahmo vielä (toivottavasti) löytyy n___n
Mutta hei! Yllätän teidät! Laitan tylsään tekstipostaukseen yhden kuvan!



Reinahan se heh : D No mutta tämä nyt oli suhteellisen tuore kuvanen mamman lellivaavista, sillä en saanut eilen otettua kunnollista shoottia ja sen parhaan lähetin jo pullariin ja flickriin :3 Ja uuteen flickriinihän päivittelen nykyään useammin sillä yritän täyttää edes jotain tuoreilla nukke-jutuilla :'D linkata en jaksa, löytyy pullipsuomen allekirjoituksestani. (koska kello on jo kaksitoista mikä ei ole minulle normaalivalvomis-aika ja olen kiertänyt ihmistäyteisillä messuilla neljä tuntia, olen hieman väsynyt)
Mutta nyt hyvät lukijani, toivotan hyvää yötä teille kaikille, enkä vähään aikaan vaivaa teitä :3 Kommentoikaas toki, jos nyt jaksaisin vastakin :___D Noei, kommenttinne oikeasti merkitsevät paljon ja olen niistä äärimmäisen kiitollinen, mutta yritän keskittyä siihen että saisin teille lisää postauksia sillä olen aivan liian laiska ja kaikkea uh...
Laitan nyt muutaman loistobiisin koska en osaa päättää niiden väliltä : D 


tämmon jännä biisi, siisti mielestäni : D vähän erityyppistä vaikka samaa genreä onkin mitä yleensä kuuntelen~~

Ahaah, tätä olen kuunnellut paljon viimeaikoina <3

Tätä myös :'D Ei mutta löysin bändin edellisen kautta, ja pidän kovasti~~ Alitajuntaisesti taisin saada tähän 'Raven Deathin' hahmoon idean In flamesin maskotista, mitä?


Sitten, vielä viimeisenä, muttei vähäisimpänä, loistava kappale jonka kaverini minulle näytti :3 Muut tyypit joille olen tämän linkannut ovatkin sitten vain syljeskelleet sitä miten paljon bullettia inhoavat :< Mutta mutta...
Uskon että ne, jotka eivät tämmöisestä musiikista (mitä itse jumaloin heh) pidä, (eii, on monia jotka eivät tykkää ei se mitään olen jo tottunut haukkuihin) eivät myöskään pidä koko postauksesta sillä saavat lopun biisestä päänsärkyä : D ja uskon, että moni teistä on edellämainittuja. Mutta kiva jos jokunen sielunsisko/veli musiikkimakuuni löytyy :3
Uh, paljon muttia tässäkin... Ja äikkä oli 9. Ja kuulemma minulla on persoonallinen kirjoitustyyli... Uskon sen, mutta onko se positiivinen asia? :'D
Hyvää yötä!!!!
<3:lla -Painenne~~

7 kommenttia:

  1. Voivoivoi, unohdin sanoa että vaihdan tuon otsikkokuvan sitten kun Lucy tulee, tähänn mennessä saa tuo riittää D:
    (enkä jaksanut muokata tekstiä lol)

    VastaaPoista
  2. jnnä tekstaus taa painajainen :D nomuttanyt ahneena lapsena pyytelen että laitappaa vielä picpic figmastasi, edelliset oli niin... Mahdavia ;'D~~ ja Reinasta ofc.

    VastaaPoista
  3. Piiih, en jaksa odottaa että näen (siis netissä/kuvia x3) Luciferistäsi. ^^"
    Njuu, ei minulla varmaan muuta.. Eikun, sittenkin..: Ja olet ihan hirmuisen kärsivällinen, sillä itse en jaksaisi näin pitkää blogi tekstiä kirjoittaa! (mutta lukea jaksan :>)
    Mutta niin, tyksin. :3

    V~

    VastaaPoista
  4. Osta Dream Of Dollilta joku herra, olen hulluna heihin ~ ^w^
    Tahtoo nähdä myös Luciferin :'3

    VastaaPoista
  5. Uijuijui, nukkesuunnitelmasi kuulostavat niin jänniltä, että! ♥ Malon on niin kaunis, ja muut tulevat nukkesi kuulostavat niin mahtavilta, että... :D Apua, en jaksa oottaa et hankit Luciferin. :DD
    Oho, tuli taas järkevä kommentti, sorii. ^___^''

    VastaaPoista
  6. Tack tack, ihanan paljon kommenttia <3
    Ikumi, voisinhan ottaakin Strengthistä pari otosta, sitä pikkuista on hauska paparazzata :'D
    Vivian, ehheh ihme kyllä minulla on tapana olla melko kärsivällinen, vaikka en sitä itse aina uskoisi >'3 Ja juu, miekin odotan Luciferia xD
    Miku_6, ohohoo olisi kyllä kiva hommata herrashenkilö, mutta ajattelin ensin hankkia naaraan. :'3 Ehkä vielä joskus sellainenkin...
    Will, kiva kuulla että pidät suunnitelmista ^w^ Harmi että olen niin laiska :''D
    Niin, ja Luciferin tilaushan on jo alkanut, kysyin eilen Mollamanialta Nosferatun saatavuutta ;)

    VastaaPoista
  7. Vau, sulla on hyvä musiikkimaku!! ^^ Tykkäsin varsinki tosta ekasta ja tokasta :DD *menee heti lataan kännykkään uudet biisit* :D Niin ja tuo sun nukkes on kaunis <3

    VastaaPoista